.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماجرای مرگ زن بیمار بر اثر تزریق خون اشتباه در بیمارستان دولتی ساری
خبرهایی از مرگ یک خانم بر اثر تزریق خون اشتباه در فضای مجازی منتشر شده است که رئیس بیمارستان امام خمینی ساری و مدیرکل پزشکی قانونی مازندران ضمن تایید فوت این بیمار عنوان کردند؛ علت مرگ در دست بررسی است.

به گزارش شمال نیوز، مطلبی در فضای مجازی مبنی بر اینکه «تزریق خون اشتباه، زن بیمار را به کام مرگ کشاند» از صبح امروز دست به دست شده است و در این مطلب اینگونه آمده است؛

زن جوان که برای درمان دیسک کمر در یکی از بیمارستان‌های شهر ساری تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، به‌خاطر تزریق اشتباه خون جان باخت.
این حادثه روز ۱۹ فروردین در حالی رخ داد که این زن ۴۴ ساله با پای خود به بیمارستان رفت و غیر از درد کمر هیچ مشکل دیگری نداشت، اما اشتباه کادر پزشکی هنگام عمل جراحی مرگ وی را رقم زد.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی ساری درباره مطلبی با عنوان تزریق خون اشتباه زن بیمار را به کام مرگ کشاند در فضای مجازی اظهار کرد: بیمار خانمی ۴۴ ساله که در روز یک‌شنبه 26 فروردین در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی ساری بستری و کاندیدای جراحی فیوژن ستون فقرات بوده است و در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه پس از اقدامات تشخیصی لازم تحت جراحی قرار گرفت.

میثاق شفیع‌زاده با بیان اینکه متاسفانه حین جراحی به‌دلیل تزریق خون، بیمار دچار واکنش خونی شد و اقدامات درمانی لازم در اتاق عمل انجام شد، افزود: این بیمار پس از انتقال به آی سی یو با وجود تمام اقدامات درمانی لازم و مربوطه، متاسفانه بیمار دچار ایست قلبی شده و فوت شده است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی ساری بیان کرد: بلافاصله با دستور رئیس دانشگاه، کمیته‌های مورتالیتی و RCA تشکیل و موضوع علت مرگ این بیمار در دستور بررسی قرار گرفت.

وی گفت: در حال حاضر علت مرگ و واکنش خونی به خون تزریق شده در دست بررسی است و پس از حصول نتیجه به اطلاع عموم خواهد رسید.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در این‌باره به فارس، گفت: فوت این بیمار روز 29 فروردین ماه تأیید شده است.

علی عباسی خاطرنشان کرد: دلیل مرگ این بیمار در دست بررسی است.

بنا به اظهارات مدیرکل پزشکی قانونی مازندران علت مرگ این بیمار در دست بررسی است و باید دید بررسی‌های پزشکی قانونی نیز علت مرگ را آنچه در فضای مجازی منتشر شده است می‌داند یا خیر؟

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 فروردين 1397
آنجا که کشتارگاه اصلاً بیمارستان نیست وقتی پای مریض به آنجا کشیده میشه از دکتر بگیر تا پرستار هنوز به کارهای بیمارنرسیده دارند با موبایل بازی می کنند اصلاً سرهواهستند تجربه کاری ندارند مردم شده اند موش آزمایشگاهی چرا باید اینجور باشه حالا این بیمار که فوت کرد سرآخر مقصر کیه تخت بیمارستان .واقعاً متاسفیم
نا شناس 31 فروردين 1397
اين چه بيمارستاني است كه هر دفعه يكي مي ميرد ظاهرا كلاس آموزشي مردن
نا شناس 1 ارديبهشت 1397
این هم قربانی دیگر از این کشتارگاه !! تا کی واقعا!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.